Happyface

Jag är en mycket mycket lycklig människa just nu. Jag ska få ta bort tandställningsjäveln om en månad. Jag kommer bli fucking stunning. Fick en ny tid den 8:de juni klockan 08:00. Tidigt som fan men jag kommer vara mer klarvaken än jag någonsin varit i hela mitt jävla liv. Jag längtar.

Var och åt
lunch på kina med pappa igår. Gott som fan. Sen gick jag på stan med Bea och handlade lite, eller jag gick på Waynes innan och köpte en kaffelatte medans jag väntade på henne. Köpte ett par nya byxor på Gina som jag tyckte va nice. Det tyckte inte Beatrice dock, men det gav jag fan i eftersom vi inte har samma stil på kläder what so ever. Köpte även en ny mascara. Hade sånt jävla problem att välja för jag hatar att köpa mascaror och foundations, det suger röv. Stod och velade en stund mellan Lashes Stiletto som jag haft förut och vet funkar bra, och The Falsies. Beslutade mig efter många om och men att ta Falsies. Den visade sig fungera bra den med. Kostade 139:-. Jag vill hellre ha volym än längd eftersom mina jävla fransar är så jävla långa. Köpte även sminkborttagning på Åhlens för en 50 lapp.



Idag har jag inte gjort nånting däremot. Vaknade, gjorde goda våfflor, gick sedan till Bea med Forsmark men hon var fortfarande på skolan så vi tittade lite på Harry Potter med Susanna och Alma. Senare åkte Forsmark och tittade på när Dragons spelade och Bea kom hem. Vi gick ut på en prommenad och tyckte synd om oss själva, sen gick jag hem och tittade på Jersey Shore som jag gjort tills nu.

Imorn ska
jag, Bea, Forsmark och Susanna på bio och se "Hur många lingon finns det i världen?". Nu ska jag fortsätta de JS, dricka lite jos, tvätta ansiktet och sedan borsta mina tänder. Buenas Noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0