Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "Pappor fick teckningar av sina döttrar som egentligen var fullsmetade med LSD" (Snabba Cash)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Jag når en vägg


3. Vad var det senaste du såg på tv? Top model 12


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 09:34


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Min hund som stampar omkring


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick från bilen till huset!


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Tittade på fejsbok


8. Vad har du på dig? En tshirt och trosor


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Minns fan inte idag alltså


10. När skrattade du senast? Igår


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En spegel och nå tavlor


12. Har du sett något konstigt på sistone? Kan du ge dig fan på


13. Vad tycker du om den här utmaningen? ...Utmaning?


14. Vilken var den senaste film du såg? Due Date


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Jag och Bea har diskuterat det. Ett fest hus.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag ska göra en sleeve på höger arm


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? får fan hjärnfel när nån frågar nått sånt


18. Tycker du om att dansa? Dansa är kul men jag föredrar att supa


19. George Bush? känner han inte så då skiter jag i han


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Har redan bestämt mig för Jacky jag.


22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Visst


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Ingenting, han kommer vara fullkomligt jävla hänförd och förstummad av stundens ögonblick


Kommentarer
Postat av: agnes den bästa åkerlund

fullkomligt jävla hänförd och förstummad av stundens ögonblick .... det är sånt jag inte fattar elin!!!!! alltså vafan, vem använder såna ord??????

2011-02-27 @ 09:33:39
Postat av: Elion

HAHAHHAH men agnes gumman <3

2011-02-27 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0