41 frågor om din bästa vän

1. Vad heter han/hon? Beatrice Dahlberg
2. Hur gammal är han/hon? 17, 18 om nå månader
3. När träffades ni sist? Sov hos henne inatt så jag är hos henne nu
4. Vad har han/hon för hårfärg? Mörkbrunt
5. Brukar han/hon färga håret? Jajamensan
6. Vilka färger har han/hon haft: Svart, blont, brunt, rosa
7. Vad har hon för parfym? En jordgubbs parfym från Body Shop
8. Är hon galen? Ibland
9. Vad är erat bästa minne? Vet inte, det finns så många, kanske när vi för första gången såg någon vinna 1 miljon kronor på postkodsmiljonären
10. Har ni många minnen ihop? Jajamensan!
11. Vart bor han/hon? Sörberge
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men vi ska i sommar
13. Är du avundsjuk på henne/honom? Nej jag vet inte varför jag skulle va det xD
14. Vad heter hennes/hans syskon? Alma och Ted
15. När träffades ni första gången? Sexårs
16. Hur träffades ni? Sexårs som sagt
17. Vad går han/hon i för sporter? Inga men vi brukar gymma
18. Vad kan han/ hon göra på helgerna? Va med mig och festa eller dega
19. Göra efter skolan? Va med mig och gymma
21. Har ni kramats? Ja, motvilligt xD
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Nej xD
23. Har han/hon fräknar? Nej men jag har
24. Har ni kollat på film någon gång? Men typ jämt
25. Har ni bråkat någon gång? Hahaha ja!
26. Har ni sovit i samma säng? Japp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Många gånger
28. Har du sett henne/honom gråta? Japp
29. Vad gjorde du då? Sslog henne, ne men jag trösta hon väl antagligen
30. Har du sett henne/honom vara riktigt arg? Många gånger xD
31. Har han/hon sett dig gråta? Jajamensan
32. Vad ska ni göra i sommar? Festa och åka utomlands
33. Har han/hon svikit dig någon gång? Ne det tycker jag inte
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Vad är det fören jävla fråga?
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Antagligen gå under
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Förmodligen xD
37. Älskar du henne/honom? Motvilligt...
38. Vad är det bästa med henne/honom? Jag är det bästa med henne, hehehe
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? Sluta lipa åt mig när vi bråkar
40. Skulle du ge henne/honom pengar om du vann 1 miljon? Givetvis
41. Hur ser hennes/hans klädstil ut? Som en tjej, hehe, ne men tights osv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0