Vi gick på hålet

Ligger i Beas soffa. Vi sov där inatt för Edvin skulle sova i Beas säng. Jag var livrädd klockan tre inatt för nån var uppe och gick och jag inbillade mig att det var ett jävla spöke... Jaja, jag somnade iallafall tillslut.

Igår hade vi riktigt skoj! Vi vaknade runt halv tio, eller jag vaknade för Bea och hennes katt tog upp hela sängen och allt täcke, och hon vaknade när jag skulle gå på toa. Vi klev upp, åt frukost, sen vi ut och gick i en timme. Efter det kom Pär och hämtade oss och vi åkte vidare in till stan mot Kicki för att sedam åka till Bergsåker och fixa vårat hår. Vi var där i typ fyra timmar utan att ha ätit nått och jag hade panik ett tag, men vi blev vackra iaf.

Vi åkte hem vid sju och då skulle Bea gå till Agnes, som redan väntade här tillsammans med Alexandra, och äta. Så jag och Alex stannade kvar och inväntade Julia och Maja. Vi chillade en stund till Bea och Agnes kom tillbaka från Agnes, sedan satte vi igång och planera lite skojiga saker som kommer att ske framöver. Vi vart lite gravid en stund på kvällen där med. Kan slänga ut en bild på mig när jag var med barn senare. En riktigt fin kväll med mina barn som innehöll massa frukt även! 

Nu ska väl jag och Bea snart gå ut och gå. Vi hörs sen. HEJ



HAHAHAHA,jag fattar inte hur jag kunde se så jävla svullen ut, men allt går verkar det som.

Kommentarer
Postat av: guLLinder

Du ser ut som mig mig Elin :D Tihihi

2010-09-27 @ 09:54:24
URL: http://gullinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0