Och så lätt tog mitt liv en vändning

Haha, asgarvar inombords. Jag och Bea såg det fånigaste jävla namnbytet på fejjan någonsin, vilket gjorde mig barnsligt lycklig och.. Ja.. Jag vet inte. Allt känns helt plötsligt bara fantastiskt! :D

Ligger i sängen och chillar nu. Trött som fan! Har varit på birsta hela dagen med Elin. Handlade lite grejor till hennes lägenhet och sen köpte vi fett mycket nyttiig(värt att nämnas) mat! Hon bjöd även mig på lunch den jäveln! Jag älskar henne jae!

Imorn ska jag ner på varvet och jobba lite, tydligen ska Örjan och jag måla om ett förråd. Låter toppen tycker jag. Fast jag är på så jävla bra humör nu så jag tycker ingenting låter dåligt.

Bjur på
en bild på min nya hårfärg som jag tycker är fin, fast det är väl inte mer än rätt eftersom kalaset gick på 415 kr! :o


Kommentarer
Postat av: Mimmi

du är så fin*!

2010-11-15 @ 20:40:49
URL: http://justdare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0