En bunt människor

Sitter forfarande hos Bea, vi väntar på Ensam mamma söker och Irene Huss. Vi sket i att gå ut och gå idag så vi får väl ta i hårdare imorgon.

Påtal om imorgon har jag inte alls nån lust att åka till skolan. Eftersom alla mina kompisar jag hade där gick ur trean nu och tog studenten så känner jag inte en käft där. Dessutom är våran skola totalt jävla cptråkig och det finns inte ett jota att göra där. Har dessutom svårt för att skaffa nya vänner och känner att jag inte har så jävla mycket gemensamt med nån där. Förvisso är jag bara där måndagar och tisdagar men det är ändå inte roligt att vara där själv. Vill verkligen inte åka dit själv och sitta och inte ha någonting att göra, så jävla värdelöst. Dessutom kan man komma dit klockan 08:50 och så säger dom att man har studiedag eller att nån lektion är inställd så man börjar inte fören kl 11. Fyfan, kasst.

Aja nu ska jag och Bea se Ensam mamma söker. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0