[23:16]

Jag och Bea var ute och gick idag, igen. Det var riktigt skönt. Jag har inte mycket mer att säga om det mer än att efteråt gick vi till Jenny och fikade lite eftersom hon fyllde 18 igår! GRATTIS. Vi träffade även Moa där och vi tittade på Halv åtta hos mig och lite av Ullared tills Jenny skulle åka iväg och Hämta Josef. Skoj!

Bea och jag vandrade sendan bort till Bea för att invänta Filip och Fredriks nya program, Lite sällskap. Vi garvade så vill höll på att dö, speciellt åt Nina, som verkade totalt hjärndöd. Längtar redan till nästa vecka! Imorn är det Idol också, så vi lär sitta bänkade i Beas soffa redan vid halv åtta för att ägna all vår uppmärksamhet åt tv 4 i en och en halv timme.

Vi har även gjort en märklig upptäckt. Både jag och Bea lider av "sömnparalysering", så nu är vi båda rädd för att sova. Ni kan ju googla om ni vill veta mer om det. Men vi båda har upplevt det ett flertal gånger nu under sommarlovet och det är fruktansvät. Inte skoj att vakna och inte kunna röra sig eller prata. Jag hade dessutom engång en hallucination av en gigantisk mal på mitt rum. Den fladdrade vid mitt fönster, allt var som vanligt i mitt rum, jag hörde mamma i köket och jag var medveten om omgivningen. Det enda som avvek från verkligheten var malen. Jag försökte skrika på mamma, jag försökte röra mig men det gick inte. Tillslut när jag kämpat några minuter släppte allt och jag skrek på mamma och frågade henne om det var en jätte mal på mitt rum. Hon sa att det inte alls var en mal på mitt rum och jag satt kvar i sängen ett tag och hade panik. Jag har aldrig varit så rädd i mitt liv.

Imorn ska jag iaf ner på Vivstavarv och jobba. Vi hörs.


bild från i helgen, i love you


Kommentarer
Postat av: Sulan

hm, sömnparalys suger, lider själv av samma sak, men det kommer i perioder, nu har jag sovit gott i flera månader. =)

2010-09-07 @ 06:41:25
URL: http://aillinora.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh gud, har varit med om det (sömnparalysering) flera gånger i veckan hela sommaren, känns som att man ska dö typ! Men då var jag tydligen långt ifrån ensam om ha det så :)

2010-09-13 @ 14:26:38
URL: http://tjoomanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0