[23:02]

Hej. Vaknade imorse och var svintrött, eftersom att en liten människa ringde och väckte mig klockan tre inatt! I vilket fall som helst så vaknade jag i tid ändå. Åkte iväg till söråker och bredspacklade biosalongen. Imorn ska jag dit och slipa och bredspacka ännu en gång. Kult, nej.

Jag och morsan var in på bista en sväng. Jag skulle kolla synen så jag får ta körkort osv. Visade sig att jag såg bra, vilket jag inte tyckte eftersom jag knappt kunde urskillja bokstäverna optikern visade mig. Efter det köpte jag två par tights och en sjal på hem, sen åkte jag hem.

Jag och Bea var duktiga och gick två varv elljuspåret med. Jag avslutade dom två varven med att ramla när vi skulle gå hem. Vi garvade så vi dog, sen gick vi iväg och träffade Agens en stund. Mys!


Kommentarer
Postat av: Noxy

sjukt söt :o

2010-09-19 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0