[01:01]

Var på bup idag, första gången på några månader. Slutade äta min antidepp i våras, och tog ett uppbehåll från in psykolog, vilket inte visade sig fungera. Så nu är jag tillbaka med att träffa henne en gång i veckan och möjligen få tillbaka mina antidepp piller. Jaja, vad som helst bara jag inte säckar ihop igen. Det löser sig nog tillslut..

Ligger i sängen nu, tittar på fjärde säsongen av vänner, såg klart på hela tredje idag. Imorn har jag praktik i söråker. Ser fram emot en hel dags bredspacklande av en biosalong. Godnatt.

var du tvungen att fucka upp allt i mitt huvud nu? jag får ont i magen

Kommentarer
Postat av: annika

Ja Elin håller tummarna att du inte ska säcka ihop,det tar sån kraft och tid att komma tillbaka på ruta ett.BUP är ju ett bra ställe där det finns kunnit folk,men ibland blir man såååååå le dom där inne.

2010-09-03 @ 07:12:15
URL: http://ankarbergs.blogg.se/
Postat av: Sia

grymt fin,



faace

2010-09-03 @ 17:27:20
URL: http://siaasiaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0