Dansa är kul men jag föredrar att supa


Ja vafan
. Jag, Jenny och Bea var på nån dans idag på gymmet och det gick inte så jävla bra. Hahaha, Jenny garavde så mycket att hon fick gå ut från rummet och lugna ner sig. Vi såg helt jävla rubbade ut, plus att det bara va vi och 40+ damer där. Efteråt kom instruktören fram till oss och sa: "-Ja men det där gick väl bra" och jag tänkte: "Varför säger du ens så? Det är ju så uppenbart att du ljuger eftersom vi inte hade en jävla aning om vad vi höll på med! XD". Jag tror inte vi går dit på måndag igen iaf...

Nu sitter jag i soffan och kikar på sjunde avsnittet av "Lite sällskap". Fyfan vad jag älskar Filip och Fredrik. Dom är så sanslöst jävla roliga, min humor rakt igenom! Dessutom verkar det här avsnittet riktigt bra!

Imorgon ska jag på skolan med Alex. Hejdo


En gammal bild på Bea och mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0