Skit ner dig så får du randiga ben

Nu är jag hemma från Beatrix, gick dit och tittade på Hollywood fruar. Är så jävla trött så jag orkar egentligen inte skriva någonting. Men vi prövade iaf den nya Marabou chokladen vintervit. Jag citerar Bea på facebook:

"Jag och Elin har precis smakat den nya marabou vinter vit, vi kom fram till att den var god... men... det är nånting som fattas, vi tror det är de bruna!"

Vi satt även och diskuterade åldersgrupper. Det lät ungefär såhär:

Jag: "Alltså '98:or', det ordet ligger främmande i munnen."
Bea: "Ja, men jag tror ändå att det kan vara en ganska fin årsgång!"

Jag satt även och löste korsord hos Bea, så var den en fråga som löd "Vad heter stället där Clark Kent bytte om till Stålmannen?" Och jag sa högt: "Vad heter det nu igen, telefon...?" och då svarar Susanna (Beas mamma) helt spontant: "...Sex?". Hahaha, jag orkar inte, nu vill jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0