Känslorna på utsidan.


Det var vad
min KP sa till mig att jag hade. Att det var lätt att veta vart man har mig, för jag har känslorna på utsidan. Är jag arg så syns eller hörs det på mig, är jag ledsen så gråter jag, är jag glad så skrattar jag oavsett vem som ser på, oftast.

Jag antar att det är en bra egenskap, men det är inte alltid så jävla lätt. Ännu mindre kul, eftersom det betyder att jag är ganska sårbar. Jag önskar ibland att jag bara kunde hålla masken och ha känslorna i styr, men det går inte och jag misslyckas alltid. Däremot är jag bättre på det nu än vad jag var förut, för då brast det direkt.

Jag önskar att jag bara kunde vara iskall, bara skita i, men det tycks vara omöjligt. Det är jobbigt nu igen, saker inte som jag trott de varit och jag önskar bara att vara som alla andra..


Kommentarer
Postat av: Lisa

http://www.coolstuff.se/Tattoo_Sleeves?gclid=CP3clYSxp6UCFQGDDgodUjYHGA



Tänkte att du kanske gillar dessa, men vad vet jag.

Kram Lisa

2010-11-17 @ 09:05:11
Postat av: i'

Jag skulle vilja ha mina känslor som du. Det enda jag är, är arg. Jämt, för att dölja allt annat vilket varken får andra att tycka om mig eller mig att tycka om migsjälv.

2010-11-18 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0