Stäng lårbenshalsen annars får du popcorn

Ja.. Jag vet inte alls. Jag har varit på vansinnigt dåligt humör idag. Kan nog bero på att jag somnade klockan 11.00 imorse och sov till 14.15. Iallafall så ramlade jag bort till Bea runt halv sju, Forsmark var också där, som vanligt. Vi gjorde ingenting fram till halv åtta, då vi drog ut Suss, satte oss i bilen, for in till Timrå och hyrde en film, för att sedan åka på Domus för att inhandla 3 stycken 1,5 liters cola, en påse cheezballs, 3-pack popcorn och en påse karameller. Vi tog våra godsaker hoppade raskt in i bilen och blåste tillbaka till Sörberge. Vi knölade ihop oss i soffan, jag, Bea, Forsmark (fast han satt som vanligt i sin lilla barnstol breve soffan), Suss och Ted, vrålåt och tittade på filmen. Den handlade om någon kille som var jätte smart och dödade massa folk även fast han satt i fängelse osv. Jag och Bea vart helt maniska och började känna ett sug efter att också få spränga några bilar i luften och total mörda någon genom att blåsa skallen av nån människa. Det slutade med att vi satt i slutet av filmen och ropade: "- MEN SPRÄNG HUSET DÅ.. Man blir lite lycklig när man ser att dom dör!". Jag insåg att vi lät sinnessjuka så jag sa: "- Det är fan tur att ingen hör oss nu, vi skulle bli inlåsta och ingen skulle vilja vara med oss igen om någon hörde allt!". Anyhow, filmen tog slut och vi började gå hemöver, eller ja, jag och Forsmark skulle gå hem och Bea skulle följa med en bit. Jag bjuder på en här från hemfärden:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0