En mellan popcorn och en jävligt stor fanta, tack.

Vafan gör du? Har Bea sagt till mig 11 gånger på värmländska idag medans vi badat. Jag hade köpt med mig ett paket småa citron muffins, och Bea kom fram till att 4 sånna muffins är som 1 vanlig muffin, så alltså kunde jag äta 8 små muffins utan att ha dåligt samvete. Jag gapade och frågade vafan det var frågan om och ifall hon blivit dietist. Hon sket i att svara och la sig och solade istället.

Vi fick världens infall och gick på bio, jag, Bea, Alex och våran husmus Forsmark. Vi såg A-team och Alex hade väldigt låga tankar om den i början och ville hellre se Shrek 4, men han ändrade sig. Den var asbra iallafall, mest för att dom sprängde allt i luften tror jag.

Som vanligt började jag och Forsmark slåss och retas. Så efter bion när vi väntade på Hampus som vi skulle få skjuts av hem, eftersom han jobbar där, så satte jag och Forsmark igång. Han skrek högt att jag hade klittfeber och diverse grejer. Jag satte naglarna i honom och försökte förstöra hans frisyr, eftersom han är livrädd om den. Tillslut gick vi förbi en Shrek affisch och han pekade på Gingerbread Man och sa att jag såg ut som honom när jag var sur. Jag kontrade honom och svarade med: "-Jag är en pepparkaka, jag rider på ett pepparkaks lejon och jag slåss med en klubba, hur fan awesome är inte det?"

(bilden som forsmark pekade på)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0