Öl i huvudet

Idag var jag hos tandläkaren.. I 80 minuter. Fick sitta och vänta en halvtimme, för min tandställning jag har uppe i gommen som jag egentligen bara skulle ha typ 6 veckor, sa dom för ett år sen(...), var inte klar på tandtekniska. Sen tog det en timme för dom att trycka fast den och jävlas och sedan skulle jag byta sträng i min räls också, så nu har jag ont.

Jag åkte iaf till skolan sen och degade. Satt mest och väntade på att dagen skulle ta slut så jag kunde va med Alex en stund. Vi åkte ner på stan och åt donken. Det var så jävla kallt, stod ute medan Alex rökte och ville gråta när jag kom in i värmen igen för mina fingrar dog ute typ. Sen kom jag på att mamma var i stan och att hon kunde köra hem mig och Alex så vi slapp ta bussen och gå hem från busshållplatsen i 18 minus grader. Väl i bilen så droppade min 5 åriga lillasyster världens citat. "Vad sa täcket till sängen? Dra upp lakanet kompis!". Jag och Alex bröt ihop åt min systers skämt hon själv kommit på. Sen skrek hon i 20 minuter och jag höjde volymen på musiken, hon sa åt mig att sänka för annars skulle jag få ont i huvet för att det var så högt,
jag sa åt henne att hon skulle få ont i huvudet om hon inte var tyst snart. Sen åkte vi hem.

Well, imorn ska jag och Alex till skolan, sen ska vi ut och dricka öl. Det ser jag fram emot. DRISKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0