En halvliters kork

Jag har varit lite tyst ett tag nu, men jag har haft fullt ös med mina brudar hela jullovet, that's why!

Idag iaf så vaknade jag lite sent när jag skulle till skolan, så min arma mamma körde in mig. Där träffade jag Alex och vi chillade ett tag typ och skrev hans CV som vi sedan åkte ner och lämnade in på Carlings i stan. Alla vi mötte typ asgarvade hela tiden och såg ut som de nyss vunnit en miljon kronor. Jag och Alex fattade ingenting och undrade smått om alla vunnit en miljon och varför isåfall inte vi vunnit nått. Vi kom fram till att om vi skulle köpa en triss lott skulle det nog bara sluta med att lotten var feltryckt och det skulle stå att vi vunnit en melon x10, så vi sket i att köpa nån. 

Sedan drog vi iaf vidare till birsta. Alex får inte handla kläder utan mig för då köper han upp sina pengar på onödiga och jätte dyra saker. Han ville iaf gå in på Jack and Jones och bara titta, men det slutade med att vi kom ut därifrån med en assnygg tröja och en tshirt förvånansvärt nog, plus att vi insåg att Alex inte bara hade 350 kr i persentkort utan 500. Efter att vi jublat över det en stund hittade jag också lite kläder. Typ en jätte rosa tröja som Alex övertalade mig att köpa efter att jag protesterat i en kvart eftersom jag inte tycker om rosa i vanliga fall. Vi gick runt och chillade och Alex hittade en snygg kavaj, så nu blire pimpstyle i helgen! Mycket kul må jag säga.

Jag var on fire idag och droppade citat efter citat, som egentligen inte är roliga, men är så dumma så de blir kul, typ som:

"- Har du eld?"
"- Nej."
"- Stick och brinn!"

Hahaha så jävla dumt men vafan. DRISKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0