Vems betong?

Sitter på svenskan. Vi ska göra en 5 minuters presentation om någonting simplet och berätta om inför en grupp och jag har hjärnsläpp. Det ska va om hur man tillexempel knyter en slips eller nått annat larvigt. Vettefan vad jag ska ta, de släpper väl tillslut. Patan slutar sin lektion om en halvtimme hoppas jag och då ska vi fan gå ner och äta. Linus lyckades söla ut en kopp choklad över bordet så det nästan kom över hela mig, men han är så jävla seg så det tog typ 10 sekunder efter att koppen åkt ut för han att märka det och då var jag redan på andra sidan rummet.

Igår var jag vansinnig. Elin och jag tog bussen hem från skolan. Det var -13 grader ute och askallt och vi är tvungen att byta buss i timrå för att slippa gå ifrån Sörberge. Alltså får vi vänta i en kvart innan nästa buss går: MEN INTE DENHÄR GÅNGEN. Vi fick stå ute och vänta i en och en halv jävla timme. Jag frös så jag dog.

Skriver mer sen, tänker gå och äta nu. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0