Vafan säger du?

GE MIG EN VODKA OCH LITE KAMRATSKAP FÖR HELVETE

Okej, nu är det så att jag googlade mig själv (vet vilken jävla tönt jag är som gjorde det men go fuck yourself) och hittade lite intressant cp shit från mina gamla bloggar, när jag mådde som en röv, tänkte jag kunde väl lägga upp nå smakprov, hehe:
Vill inte vara ensam och nykter.. Livet blir för mycket för mig då.
Kan vi inte glömma vilka vi är? Låta oss luras av substanser,
som gör oss till någon annan? Bara en liten stund? Beskriva varandra med beröring, istället för att skrika det verbalt. Allt som vi alltid velat göra, men aldrig vågat, kunnat. Vi kan om vi vill, du är vacker och jag någon.
(Måndagen 13 Juli 2009)


Jag hatar att vara hemma, ensam, jag vill inte vara ensam, jag hatar att vara det.
Det kryper i mig, ensamheten, den äter mig... Och mörkret kväver mig. Vad hände?
Vem kan leva i ett rum fyllt till bredden med mörker och ensamhet?
Kan du sova?
Kan jag sova?
Det är inte stilla här. Det är kvavt, och jag är hög på mörker och ensamhet.
Vem värmer mig när jag fryser?
Ensamheten? Mörkret?
Rädslan?
Jag hatar det, för dem tre gör det iskallt i mitt rum.
Och ingen kunde rädda mig.

Jag, kylan, mörket, rädslan och ensamheten... Älskar vi varandra?
(Söndagen den 5 Juli 2009)

Haha ja vilket jävla bullcrap. Eller kanske inte, jag kände väl så då, men vafan det låter ju helt jävla rubbat. Hade fått en kommentar där någon undrade om jag var schizofrein, man kan ju förstå varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0