40 - 30 och matchboll

Vaknade vansinnigt förvirrad imorse. Eller imorse och imorse, det var väl mitt på dagen. Jag hade nämligen drömt att jag hade ringt till Beatrix och frågat henne om vi skulle klättra i berg och sedan gå på birsta efter det. Hon sa ja och även Forsmark och en kille som jag inte har en blekfet jävla aning om vem det var skulle följa med. I vilket fall som helst ringde jag upp igen efter ett tag och då var Forsmark och den andra killen redan hos Bea. Jag fågade henne om vi skulle åka snart och hon svarade: "Nej vi tänkte åka utan dig." När jag undrade vafan då för så skrek hon: "FÖR DU ÄR EN JÄVLA PSYKOPAT OCH JAG HATAR DIG!". Jag blev fett ledsen eftersom jag inte hade gjort någonting och vaknade upp och kände en stark motvilja för Bea.



Vi åkte iallafall på Birsta, jag, Bea, Alma, Moa och Susanna. Var tvugen att köpa några julklappar eftersom jag inte gjort det än, så nu har jag införskaffat mig mina två julklappar för i år, till My och mammizh. Jag och Bea bestämde oss för att inte köpa några julklappar till varandra, eller ja, Bea sa att hon hade en sån jävla dyr telefon räkning den här månaden så då gick min julklapp fetbort. Jag hittade två fina tröjor till mig själv och en bok också, lägger upp nå bilder på. Boken har jag ingen aning om vad den handlar riktigt, greppar inte baksidan, men den är nog bra. Om någon har läst den kan ni ju säga vad ni tyckte!

Monki 125:- / Gina 149:- / Lagerhaus 29:-

Kommentarer
Postat av: Sässy

jättemysig blogg :> allt bra`?

2010-12-16 @ 01:27:51
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vita tröjan var ju dösnygg !

2010-12-16 @ 14:19:09
Postat av: agnes den bästa åkerlund

jävligt snygg tröja den i mitten alltså... OCH elin, jag antar mig utmaningen att hitta nyårsoutfit till dig !!!! om ja får

2010-12-16 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0