Men Helene vad tycker du om mig då?

Hade återigen en helst sinnessjuk dröm inatt. Drömde att jag var bästa polare med Petter, rapparen alltså, och att jag skulle bo hos honom med hans familj. Helt plötsligt var vi på Ica och då stod min granne Oscar framför mig i kön, vi började mucka med varandra och det slutade med att jag la av världens jävla spottloska i ansiktet på honom. Fattar inte vad det är med min hjärna...

Jag och Beatrix var och tränade idag. Passet som är på torsdagar är helt vansinnigt jävla jobbigt. Vi kämpade oss igenom det iallafall duktiga som vi är och sedan kom Ted och hämtade oss. Jag duschade och öste i mig några fiskpinnar och spatserade sedan iväg till Bea för att invänta Robinson. Vi höll på att skita ner oss för det var så jävla spännande. Vi satt och skrek och svor när det var tävlingar och vi jublade och drog en high five när Erik vann en av dom. Mats åkte ut först och vi vart skitsur för att han fick komma tillbaka, vi hatar honom för vi tycker att han är en dryg jävla fitta! Sen åkte Marcus ut och vi hatade Misha lite för att hon röstade på honom! Jag slog fast att jag ville att Marcus skulle vara min egen bög. I vilket fall som helst så ringde Agnes mitt i allt och sa att hon ville anta sig utmaningen att hitta nått jag kunde ha på mig på nyår. Hon sa även att hon ville att jag skulle ha en klänning på mig och då skrek jag och Bea NEJ i kör. Jag skrek nej för att jag känner mig enormt jävla obekväm i klänningar eftersom det tillhör kategorin av kläder jag aldrig någonin använder om det inte är nått jävligt speciellt, typ som ett bröllop. Bea skrek nej för att, jag citerar: "Alltså, på studenten när du hade klänning på dig gnällde du bara i flera timmar och ville ta av dig den, så du får fan inte ha nån jävla klänning på dig för mig.". Vi kom fram till att vi inte skulle hitta en klänning till mig utan någonting annat fint. Sedan gick jag iallafall hem och nu sitter jag här och lökar. Ska spela lite Crecent Solitaire nu. Hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0