50 sanningar om mig själv

Drar en sånhär med för jag har tråkigt som fan!

50 sanningar om mig själv

1.
Jag har tandställning
2. Jag är laktosintolerant
3. Jag tycker att Filip och Fredrik är det bästa som finns
4. Jag har inte skurit mig på två år nu.
5. Jag har ADHD
6. Jag har ingen pojkvän
7. Det tycker jag är king för sånt är bra onödigt
8. Jag blir arg lätt
9. Jag blir arg som fan när jag väl är arg.
10. Jag älskar öl
11. Min bästa kompis heter Beatrice
12. Jag kallar henne för Beatrix
13. Jag har 4 syskon
14. Jag tycker att Sörberge är det bästa stället man kan bo på
15. Jag tycker bara om Gouda ost, alla andra smakar skit
16. Jag tycker bara om Bregott, allt annat smakar skit
17. Jag har alltid ringar på mig, dygnet runt
18. Jag bodde i Gävle precis ett år
19. Jag söp för mycket i somras
20. Jag tycker att lakrits är godare än choklad
21. Jag har inte druckit grogg på flera månader, bara öl
22. Jag ska plugga när jag är klar med detta
23. Jag knäpper aldrig kort längre
24. Jag tycker inte om när det blir för mycket folk
25. Jag tycker att det känns lite jobbigt att fylla 18
26. Jag hatar att det är -20 grader ute
27. Jag gråter nästan aldrig längre, om jag gråter så är det kanske på fyllan
28. Jag röker inte
29. Min telefon är trasig
30. Min dator likaså
31. Jag har inga pengar att köpa nya för än
32. Jag tycker att jag är fantastisk
33. Jag har tagit ut mitt löshår
34. Men jag bryr mig inte för jag tycker det ser ganska chill ut
35. Jag har inte köpt en enda julklapp än
36. Jag saknar Elin som flyttat till Umeå
37. Jag har riktigt svårt att sova
38. Jag känner knappt nån på min skola
39. Jag önskar att få ta bort mina ärr
40. Jag har slarvat ganska mycket med skolan
41. Jag har MVG i bild
42. Jag och Bea älskar 16 and pregnat och Teen Mom
43. Jag har haft katt som jag delat med Sara som hette Katt
44. Jag sörjer att det är slut på Så mycket bättre
45. House M.D. och Lost är de bästar serierna som finns
46. Jag skulle tycka det var gott med lite chips nu
47. Jag tycker att Elk 7.5 är den bästa ölen
48. Jag önskar mig en minigris
49. Jag älskar pingviner
50. Och kiwifåglar


Kommentarer
Postat av: Greta

sjuuuukt! Mer än hälften av de där stämde in på mig också :O

2010-12-20 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0