Ostbarn

Jag kommer från: Sörberge, Sundsvall, Sverige.
Jag heter: Elin Winterstam.
När fyller du år? 6 April
Tycker du om någon just nu? Ne fyfan sånt är skit, ska väl va Beatrix då!
Om sex månader: Är jag 18 bast och det är dessutom sommar!
Jag samlar på: Fan ingenting asså, fast jag har väldigt många ramlösa flaskor jag inte orkat panta.
Gröna eller röda äppeln: Roeda är god för dom är inte så jävla sur och otrevlig. hihihi
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beatrix, alex, forsmark eller elin!
Gillar du golf? Ne sånt är skit.
Vilken tid gick du upp idag? Öh när Christoffer ringde och väckte mig kl 15:30
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja, jag tkr att de är softigast
Har du strumpor på dig nu? Ne jag är barfota
Hur svarar du i telefon? "Hellu" "A, tja" "VETU!?" (Det sista är oftast när bea ringer och jag ska berätta nått)
Vad ska du göra i kväll? Inte ett jota, kika på 100 höjdare tror jag
Vad ska du göra imorgon? Lär kämpa min in till skolan iaf!
Var vill du bo när du blir stor? Ska fan dö i sörberge
Är det okej att gråta? Ja förfan de är väl bah att grina de
När grät du senast? Det minns jag inte, nå veckor sen tror jag
Vilken årstid tycker du bäst om? Höst eller nått
Laddar du ner musik från internet? Kan du ge dig fan på
Skulle du göra om du vann en miljon? Är inte nöjd fören jag vunnit 150 miljoner.
Bär du glasögon? När jag läserbrukar jag ha det, som en tant.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nä de skiter man ju i
Har du piercing? Jajamensan
Har du tatuering? Jajamensan
Vill du gifta dig? HAHAHAHAHA nej?
Vill du ha barn? Men fyfan aldrig, sånt är skit
Solar du ofta? Neeee inte längre
Är du bra på att laga mat? Tillskillnad från bea är jag toppen
Gillar du att dansa? Rock on förfan

Hur vig är du? Återigen så är jag bra vig men bea är däremot som ett jävla kylskåp.
Vilken är din favoritglass? Lakrits
Tror du på ett liv efter döden? Jag har redan gått igenom det där
Bor dina föräldrar tillsammans? Ne de görom inte
Är du morgon eller kvällsmänniska? Natt
Vilken ögonfärg har du ? Grå/Blå/Gul/Grön
Vilka hårfärger har du haft? Öh, alla utom grön tror jag.
Har du någon gång gråtit dig till sömn? Ett flertal men skit samma.
Är du beroende av något? AAA ramlösa
Senaste låt du hörde? Volbeat - Heaven nor hell
Brukar du bädda sängen? Ne jag ligger i min säng 24/7
Har du kysst någon den sista veckan? Jajamensan
Vem kramade du senast? Forsmark tror jag
Var du glad igår? Ja jag var på ett gott humör
Sminkar du dig? Kan du hoppa upp och sätta dig på
Känner du dig värdelös? Nja, ibland, men oftast är jag fantatisk

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Känner du dig värdelös? Nja, ibland, men oftast är jag fantatisk"



Hahah, faan vad härlig brud !!

2010-12-13 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0