Dag 6 – Din dag

Lovade ju att jag skulle skriva igår, så det får bli om gårdagen ändå.

Vaknade på dagen nångång. Vet inte när, låg i sängen mest. Vid 17.00 åkte mamma iväg till moster för att stanna över natten och äta och sånt skoj, så jag var alltså ensam hemma. Jag gick runt och städade lite och tände ljus osv medans jag inväntade Bea, Agnes och Maja som skulle basta hos mig.

Vid 19:00 ramlade mina tre vänner in iaf och jag och Bea delade på min pizza och och Maja smakade en bit också, sedan slog vi oss ner i soffan för att titta på Robinson finalen. Jag och Bea satt mitt emot varandra i varsin fåtölj och skrek och mådde nästan dåligt där ett tag för det var så spännande. Vi har ju undvikit alla som sagt att de vet vilka som vinner så vi ska slippa höra det. Erik vann iaf och vi gick runt i eufori ett tag.

Vi bytte iallafall om och gick ut för att basta. Efter ett tag märkte vi att det bara blev kallare och kallare i bastun och jag insåg att eldan hade slocknat. Så jag fick tillslut gå och be våran granne att få igång elden igen eftersom jag misslyckades hela tiden. Vi satt där ute i en och en halv timme iaf tror jag och jag, Bea och Agnes gick ut och slängde oss i snön en gång men Maja bangade på det.

Vi gick in och duschade och sånt och Bea höll på att somna i soffan medans Agnes och Maja spelade lite yatzi och jag åt popcorn. Vid 01:00 gick dom hem iallafall och jag gick till sängs! Vi hade väldigt kul iaf, jag och mina dudies <3

(har inga bilder från igår men jag slänger upp en på mig och Agnes)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0