Dag 2 – Min första kärlek

Ja, dag två då. Min första kärlek var Simon. Vi träffades när vi var tretton år, och jag minns inte riktigt hur det gick till, men jag tror det var för att vi gick på så många hockeymatcher. Vi kände väl varandra innan litegranna eftersom vi var lika gamla och han spelade fotboll tillsammans med IFK Timrås pojklag och jag med tjejlaget. Under det ca 11 månaderna vi var tillsammans hade vi väl mycket skoj tycker jag och då var jag jätte kär i honom på den tiden! Haha :D Vi är forfarande vänner dock och träffas ibland på fester och sånt!

Det var -24 grader idag när jag vaknade. Pappa fick äran att hämta mig och köra in mig till skolan. Väl där fick jag tillbaka min krönika och det visade sig att jag hade fått ett till MVG. Vi hade prov i samhälle också på försvarspolitik och EU och FN och sånt skräp med. Jag satt på svenskan och hade ångest för jag trodde inte att jag skulle komma ihåg nått eftersom vi hade fått en vecka att träna in 45 frågor på, så Sandra fick förhöra mig lite. Tror det gick bra dock, jag svarade på alla frågor och kom ihåg en del så jag tror jag får ett G iaf! Nu har jag nyss klämt lite donken och ska nog plugga lite tror jag. Heidooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0