A christmas carol

Jaha, nu är det åter igen jul då. Pippi är nyss slut och jag har precis duschat. Jag bryr mig mindre och mindre om julen för varje år känns det som. Tänker tillbaka och mina senaste jular.

2007 var jag tillsammans med Patrik och jag minns att han och Timmy kom till mig på julafonskvällen och spelade x-box och sov över här. Två veckor senare, den 7 Januari 2008, flyttade jag iväg på hem i Gävle i ett år, vilket betyder att allt bara totalt eskalerade.

2008 bodde jag på Älvgården och var tillsammans med Rickard. Jag åkte hem över julen och jag har för mig att vi var hemma hos mig på julafton och gömde oss inne på mitt rum större delen av dagen.

2009 hade jag och Kim nyss gjort slut och jag var fast i någon slags lätt alkoholism. Jag satt i två timmar och grät för att jag inte hittade någon sprit och åkte tillslut iväg till en kompis och söp. Fick den brilljanta idén att åka till Kim, vilket slutade i att jag åkte hem till min kompis igen mitt i natten gråtandes och var ledsen till 6 på morgonen då jag slutligen somnade.

2010 hoppas jag ju verkligen blir bättre. Förvisso hatar jag alla dom torra skämten när nån öppnar en julklapp som är inslagen i en låda som tidigare innehållit tex ägg och någon säger: "Åh, ska du få ägg i julklapp?" Ha ha ha, hillarious hurru. Jag och Beatrice har planerat att efter vi är klar med familjerna ska jag gå hem till henne och vi ska titta på Sunes Jul och på Kvarteret Skatan firar jul. Vi ska ha svin roligt och garva åt allt dom säger på filmerna och allt ska va fantastiskt.

God Jul allesammans och Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: elin

julen 09, hahhahaha förlåt att jag skrattar gummis, men... HAHAHAHA

2010-12-24 @ 14:31:06
URL: http://sedergren.blogg.se/
Postat av: Elin

jag mådde piss den julen xDDD

2010-12-24 @ 15:57:48
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det låter som du har planerat denna julen bra!

Hoppas allt går som planerat! :D

2010-12-24 @ 23:48:49
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0