[14:07]

Jag har kommit fram till att jag är så jävla döless på karlar. Jag är trött på att prata om dom, prata med dom (om det inte är mina kompisar), ta hem dom, lyssna på dom.. Äh fyfan, brudar, inte ett ord till om karlar som "vill ligga" med någon, eller karlar som är snygg, snäll, har fin kropp osv. Begriper inte varför det är så kul att snacka om, dom är ju dum i huvet ändå?

Igår låg jag i sängen till sju ungefär. Forsmark började skriva till mig och tjata om att jag skulle gå ut och va med han. Eftersom att jag satt och tittade på Sex and the city, så vart jag väldigt irriterad och sa: "-Kniper du inte ihop käften och låter mig gå när fan jag vill låser jag in mig och lägger mig och sover!". Då vart han tyst en stund och tillslut gick vi ut.

Etersom vi inte
hade nått att göra, pga att Bea hade jobbat från 14.00-20.00 och sa åt oss att vi "fan inte fick komma in hos henne iaf", fick vi improvisera. Vi bestämde oss att gå till Bergeforsen och hämta min cykel jag glömt där. Forsmark cyklade och jag gick, men efter ungefär 200 meter tröttnade han och sa att det gick för långsamt, så jag fick skjutsa han på hans cykel hela vägen.

När vi väl hämtat min hade vi inget att göra igen, så vi cyklade tillbaka till sörberge och svängde in på Maz. Jag köpte en dricka och Forsmark köpte en strips som vi åt av. När vi ätit upp hade vi inget att göra igen, så vi kastade oss på cyklarna och cyklade runt lite på måfå i Sörberge tills jag frågade om vi skulle cykla upp till Sörberge skolan och kolla om det va nå folk kvar sen mittnorden. Sagt och gjort, vi trampade iväg hela vägen dit för att inse att det inte alls var mycket folk där, så vi cyklade vidare mot Lundevallen.

Då fick jag den briljanta idén att cykla till kyrkogården. När vi väl var där hade Forsmark och jag lite kalla kårar eftersom klockan var 22.30 och det var mörkt och inga lampor. Vi spatserade runt och kikade på fina gravstenar och på gamla gravstenar för att se hur länge dom legat där. Vissa var födda typ 1803 och det gick knappt att se vad det stod på stenarna. Vi ryste lite och tyckte att det var lite creepy att stå ovanpå en typ 200 år gammal människa. Men efter att vi spanat i en halvtimme cyklade vi hem, eftersom Forsmark skulle jobba idag.

Det var lite
av vad vi gjorde igår medans alla låg hemma och var dödsbakis! Idag ska vi gå till Bea och se film, det har hon lovat!

Kommentarer
Postat av: J

Låter som om du hade en bra dag! :) Hoppas det kommer fler sådana!

2010-08-09 @ 15:00:12
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0