Torsdag

Jag sitter här med Idan, har blekt hennes hår så hon är über blond nu. Vi har käkat tårta, lyssnar på Fille and the fittpippers och firat att jag är ren, yay. Var ju på soc och pissade idag klockan 12.30 och då sa dom att jag inte hade någon THC i kroppen kvar, men jag ska ändå dit och pissa nästa vecka igen.

När jag kom hem sminkade jag mig och knäppte några kort. Eller My hjälpte mig att knäppa, rätt ok vart dom, lägger ut ett smakprov.

Sedan ringde Kicki och vred om hjärnan på mig, hon kunde inte leka med mig idag pga olika anledningar. Så vi ska leka imorn istället. Fan ta försäkringskassan och landstinget och hela jävla helvetet. I luv u Kicki <3

Skriver väl mera sen. Hay..

Så, tillbaka igen. Knäppte några fler bilder, som ni ser. Imorn ska iaf jag, Nettan, Matte, Bosse och min Ricky till selånger. Vi lär väl va där på lördag med antar jag.

Nu är min lilla Sara på Infected mushroom någonstans i Sthlm. Full är hon också den rackaren, det märks på hennes sms. Hon visste inte riktigt hur hon skulle ta sig hem därifrån sa hon, MEN DU FÅR FAN INTE GÅ HEM SJÄLV IGENOM STHLM MITT I NATTEN, då måste jag tyärr döda dig Sara. :( <3

 


Kommentarer
Postat av: jessika

jag älskar dina bilder ^^

2009-08-13 @ 19:23:26
Postat av: Anonym

men åhhh! <3 I I luv u 2 <3

Imorrn ska vi leka!!!...om det så är det sista vi gör ;)

2009-08-13 @ 20:25:48
Postat av: eln

Ja det hoppas jag verkligen :D <3<3<3

2009-08-13 @ 20:58:04
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: ida

svar: nej, det kan fan inte bli mkt bättre ;)

2009-08-13 @ 22:29:24
URL: http://idanlisam.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jag var bara lite lullig först, jag stavade fel bara litegrann juu! nu är jag trött och vill hälsa på dig wtf <3

2009-08-14 @ 04:36:07
Postat av: angelica

dom bilderna :D

2009-11-26 @ 21:48:34
URL: http://copyrightoneverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0