Onsdag

Körigt denna vecka.
Måndag: Ingenting
Tisdag: Bup och läkarmöte
Onsdag: Tandläkaren och dra åt tandställningen
Torsdag: Pissprov hos soc.
Fredag: Vettefan, tror inte det är nått då iaf.

Sitter hemma hos Kicki nu som vanligt. Vi var nere och stekte på stan och käkade korv, medans vi väntade på att klockan skulle bli 16:15 så jag kunde åka till tandläkaren och fixa tandställninsjäveln. Sen åkte vi på Willys och köpte mat, som Kicky nu håller på att laga. Vi hade oturen(någon form av ironi) att inte stöta på någon cykelman idag, eftersom att han är i Sthlm..

Kom fram till på BUP igår att jag ska lägga mig vid två tiden varje dag som är kvar av sommarlovet, eftersom jag fått min nya sömnmedicin, och kliva upp klockan 11.00. Så idag klev jag upp klockan 11.00, förvånansvärt svettig visserligen.

Jag och Kickylina var på bio igår. Vi såg "Sommaren med Göran". Totalt värdelös var den. Jag satt och vräkte i mig popcorn och Kicki satt och dreglade, eftersom att hon inte fick äta någonting för att hon skulle ta prover dagen efter. Det enda som var roligt i filmen var när en snubbe som hette Alexander Ahl skulle gifta sig med sin sambo Anne. Och så på slutet sa prästen: "Och här ser vi nu för första gången, Alexander Ahl och Anal (Anne Ahl)." Hahaha, då höll jag på och dog, annars var Peter Magnusson bara irriterande pinsam. Ja, nu spoilade jag det enda roliga, men det är bara waste of time and money att se den.

Snart börjar skolan, bygglinje here i come o.O Jag är så full av överaskningar..


Bjur på en bild å.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du suuuger på att uppdatera ha en blogg och uppdatera eller så kan du lägga ner det!

2009-08-24 @ 10:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0