Onsdag natt

Idag har jag inte gjort någonting, förutom att städa och fixa mitt rum. Vart helt okej faktsikt, ska fortsätta imorgon.
Jag ska också vara med Kickilina imorn, hon ska få sy fast mitt löshår, även om hon vill eller inte!

Har bestämt mig för att gå bygglinje på gymnasiet nu, så vi får se om två veckor hur det blir :)
Har inget mer att skriva nu förutom:

"Opel, ett sätt att ha det bra..
..Heroin, ett annat sätt att ha det bra."


1. Jag har fixat min garderob!!
2. Städat bort alla kläder från mitt golv så man kan se det igen och borrat fast krokar.
3. Fixat min säng och borrat fast en till hylla!

Kommentarer
Postat av: lelle

snygg design på bloggen=)

2009-08-13 @ 08:05:42
Postat av: J

Varken hon vill det eller inte. Eller, vare sig hon vill det eller inte. Även om hon vill det eller inte? Eh näe, fel!

2009-08-13 @ 08:57:00
Postat av: Wa

J; du måste haft förvånansvärt lite att klaga på just för tillfället. Detta är inget grammatik prov i svenska, detta är en blogg for gods sake!

2009-08-13 @ 14:48:40
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: matildyyyy you know

jaduuu elin,de såg ju lite bättre ut på ditt rum nu mot för vad det gjorde innan :D hahahaha <3

2009-08-13 @ 15:36:17
URL: http://matildapauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0