Måndag

Det är Paul Potts på tv och av någon anledning sitter jag och kollar på det. Jag är astrött och tycker att allting som inte alls brukar vara speciellt kul är förvånansvärt roligt just nu. Jag vill att min patch till wow ska laddas ner nu så jag kan lira, fast helst vill jag bada, men ingen vill bada med mig!

Imorn ska jag till tandläkaren och göra någonting, sen tror jag att jag ska åka till Kickilina, sen skjutsar hon mig väl vidare till BUP skulle jag tro. Sen glider jag kanske vidare till min Ricky en stund.

Idag har jag inte käkat någon medicin så jag är überhyper. Däremot har jag käkat kanske hur fan mycket mat som helst. Först stekte jag 6 chicken nuggets som jag åt och medans jag åt dom så kokade jag pasta och gjorde en skinksallad och medans jag åt den stekte morsan hamburgare som jag tröck i mig. Nu vill jag ha paj.

Jag kan inte för mitt liv förstå varför jag har gjort ännu en blogg, jag slutar ändå skriva efter ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0