Måndag

Idag var det första dagen i skolan, det var fint. Patrik, jag och Timmy var smått efterblivna men det funkade ändå!

Är så satans less på allting nu. Vill bort långt som fan härifrån... har inget mer att säga.

TACK.. för att jag fick veta det här. Det är är jag som är anledningen till att du gjorde det. Fan vad duktigt, jätte bra. Skjut lite också då, sen berättar du det för mig efteråt, så kommer jag gå iväg och köpa blommor av lycka. Hur fan kan du göra såhär? HUR I HELVETE TÄNKER DU? Fan vad du krossar mig nu. Du tänker bara på dig själv. Men hoppas du mådde bättre, och hoppas du lycks bra framöver med detta. Grattis än en gång. Fortsätt fly från allt, du kommen ångra dig framtiden när du sitter i skiten, att jag lyckades fucka upp ditt jävla misserabla liv. Du hade samma chans som alla andra, man väljer vem man vill bli. Jag ser vad du valt, och jag vet fan inte vem du är längre.

Kommentarer
Postat av: penny

...nyfiken..

2009-08-25 @ 21:08:57
Postat av: Kicki

Motto: Livet består av val, du kan själv välja att påverka din framtid. Sitt inte och vänta - skapa det liv du vill leva - börja idag!

2009-08-27 @ 00:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0