Måndag

Vafan.. Har varit med Kicki på stan några timmar. Först gick vi på apoteket för Kicki skulle köpa nån vitamindryck. Den i kassan så såg hon SB12 tuggummin, 10 st för 60 kr och utbrast: "Men gud, finns det sånna här tugummin nu? Det måste jag testa!" Varav jag sa: "Kicki vafan? Det måste finnas annat du kan slösa pengar på?". Men nej, hon köpte dessa tuggummin iallafall och när vi gått ifrån kassan skriker hon: "FYFAN VAD DYRT!". "Vad vare jag sa?", sa jag. Förövrigt har jag ingen kommentar till dettta fruktansvärt onödiga köp. Iallafall under dom timmarna hann vi träffa på Cykelmannen två gånger. Första gången var utanför Coffee House där vi satt för att Cathrin och Emma skulle äta lunch. Han kom dit, tog en stol, babblade om adresser och ett SKOSNORE (skosnörer översatt). Jag var trött som fan för jag har varit vaken över 24 timmar och orkade kanppt lyssna.. Iallafall så gick han iväg nånstans, jag har ingen aning om vart, och jag och Kicki gick mot Vängåvan. På vägen dit träffade vi Lena och Christoffer. Jag fick en liten choklad grej av Lena som man skulle bli mätt på, för jag hade inte ätit på ett dygn. Christoffer hade läst på mer om silvret och informerade om att han hittat badolja, så att man, jag citerar: "Kan bada i silver!".. Han hade ett drömmande uttryck i ansiktet när han medelade oss detta. Efter en stund gick Lena och Christoffer vidare mot Clas Ohlssons, och jag tänkte precis resa mig upp och vandra mot Kickis bostad, när jag ser denne Cykel man åter igen.. Det var bara att sätta sig ner och vänta medans han spådde Kickis handflata. Efter två minuter kom han fram till att han inte såg någonting alls i Kickis handflata, förvånansvärt nog.. Tillslut gick vi iallafall därifrån, hem mot Kicki, där jag nu sitter och snart ska äta köttfärsås med spagetti. Hennes soffa ser väldigt inbjudande ut, men jag kan fan inte lägga mig och slagga nu..

Tänkte kanske träffa Bea när jag kommer hem utifall hon orkar, hon är lite förkyld förstår ni. Men jag hoppas att hon orkar! Nu tänker jag äta. Hejpa

Jag bjuder på en bild på min käre Kristina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha...va ska man säga!! En helt vanlig dag! <3

2009-08-17 @ 16:51:22
Postat av: Mamma

Hahahahaaaa...skriv ett manus för guds skull! Vilken komedi!! ;)

2009-08-17 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0