Fredag Natt

Är hos Olle nu och dricker lite sprit, jag, Ricky, Marra, Olle, Tobbe och nån Charlie är här. Davve ka nart komma hit och låna en tändra tydligen. Nu äter jag ett cola snöre.Garvade som fan åt Marra förut vid typ vid åttatiden när jag frågade honom om han inte skulle frsa om benen när han bara hade kort byxor på sig och han svarade: men vafan jag har väl skor. hahahahaha. Nu fick jag det ista cola snöret av Olleförjagär tydligen hans favoritsnöre. hahahahha. Och förut när vi var ute med masa folk sa Ahmed: Tänk om nån jävla idiot är så jävla dum så dom döper sin katt till Katt. Och jag typ: jag döpte min katt till Katt :(. Seb träffade jag Mini <3<3, Ceiner och Micha <3 Trevigt fan! Snart ska jag väl jag och Rickard gå hem från Olle och han pojkvän Marra (bilder kommer imorn) och ligga, en se film, sen sova. HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: my

det märks att du har druckit elin eftersom att du missar en bokstav i flera ord ! xD

2009-08-15 @ 03:07:57
URL: http://mywinterstamalm.blogg.se/
Postat av: Kicki

=O

Men Elin, hade s:n fallit bort ur alfabetet??!

2009-08-17 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0