Kult och bra!

Försov mig idag. Inte så jävla oväntat kanske eftersom jag bara sovit 3 timmar natten innan. Blir ett nytt försök imorn! Funderar på att skippa praktiken den här veckan och vara inne på skolan för att jobba igen lite saker jag missat.

Idag har jag däremot legat i sängen precis hela dagen, har inte ens klätt på mig! Det enda vettiga jag gjort är att duscha och fixa spotify premium, så nu kan jag lyssna i mobiltelefonen. Ska förövrigt köpa en ny telefon snart eftersom jag hatar min Vivaz Pro. Funderar på en Xperia x8 eller x10 mini pro. Så om nån som har en sån råkar läsa detta kan ni ju hojta och säga vad ni tycker. Kan inte köpa mig nån dyr historia eftersom jag kastade ut 3300 kr på Vivazen för fem månader sen typ. Irriterande som fan.

Nu ska jag slå på ett avsnitt House säsong 7 och försöka sova! Gute Nacht!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har en x8 och tycker det är en helt värdelös telefon. Började krångla efter inte ens en månad. Stängde av sig själv och blev seg osv.

2011-05-08 @ 23:34:41
Postat av: Anonym

X8 är värdelös, som tidigare kommentar påpekat. x10 mini är FÖR liten... Kompis till mig har den och hon får damp på den nonstop. alldeles för liten..

Kolla efter andra mobiler än xperia!

2011-05-26 @ 11:54:54
Postat av: ella

daamn vilken underbar hårfärg du har ;o

vilken färg använder du? :3

2011-11-16 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0