Lista

Senaste:
1. Meningen du sa?:
"Euuuw"
2. Personen du pratade med?: Mamma
3. Du fick sms av?: Örjan
4. Du kramade?: Morfar

Idag:
5. Kläder?:
Målarbyxor, linne och en zip-tröja
6. Bättre än igår?: Att jag ska jobba!

Imorgon:
7. Är det:
Torsdag
8. Planer: Jobba, äta, träna med Bea

Favorit:
10. Nummer?:
Jag har inget
11. Färg?: Grön, orange kanske
12. Årstid?: Sommar/höst

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?:
Ja
14. Humör för tillfället?: Uttråkad
15. Det första du gjorde i morse?: Vaknade
16. Vad åt du sist?: Fjällfil med björnbär och nötter
17. Vad irriterar du dig på?: Att jag väger mycket
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen speciell
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Alla tänker nog på mig
21. Vart reste du sist?: Utomlands: London, Sverige: Sthlm
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var ute och gick med Bea
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda
24. Ler du ofta?: Jajamensan
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek antar jag
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja varför inte?
27. I vems säng sov du i natt?: Min egen, vill inte sova i nån annans
28. Vilken färg har din tröja?: Svart

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
Iprincip
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Nej

Lycka:
32. Är du en glad person?:
Nu för tiden är jag glad
33. Vad gör dig glad?: Det mesta, mina bitches typ
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej jag är nöjd
36. Kan musik göra dig glad?: Ja, verkligen.

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?:
Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Ja
41. Är du kär?: Nej

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?:
Det finns ett antal
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej men en "att döda lista" som jag hade på väggen, lol.
43. Är du en mobbare?: Det kan jag inte påstå
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Har hänt ofta
45. Har du blivit sviken någon gång?: Det har hänt det med.

Skolan:
46. Gillar du skolan?:
Ja vanligtvis, men min är så värdelös
48. Värsta ämne?: Matte är förjävla tråkigt
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Hahaha nej
50. Är skolmaten god?: Nej, ibland häpnas man bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0