Finn Cripsh

Hoho. Har varit hemma och degat hela dagen. Lyckats slarva bort mitt busskort så jag tar mig inte till skolan! Ska snart dra mig bort mot Bea, nu har vi äntligen börjat att träna och käka GI, eftersom vi är så jävla fet.

Vi började igår,
kände oss sega som fan eftersom vi inte ätit nått socker. Vi satt och tittade på "16 and pregnant" innan vi tog oss i kragen och släpade oss bort mot elljusspåret. Vi gick två varv som vanligt med stavar och vikter, svettades som as. Det var skönt att komma igång igen som vi gjorde innan sommarlovet, rensa själen som vi kallar det.

När vi kom
hem igen slog vi oss ner i soffan och inväntade "Lite sällskap", garvade som fan åt det, mätte våra lår, höfter, midjor och armar i pausen och sen cyklade jag hem och sov, var riktigt trött.

Nu inser jag
att jag glömde bort att publicera dethär inlägget så det kommer ut lite sent, och det har inte hänt så mycket under dagen, förutom att det spöregnade när jag och Bea var ute och gick och hon höll på att kliva på en groda, gallskrek och sprattla gjorde hon, jag höll på att garva ihjäl mig.

Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0