I'm not perfect, but I'm so close it scares me.


Jag snokar omkring
och kommer fram till att brudar som skriver långa kärleksförklaringar på bdb/facebook/blogg/whateverface är det löjligaste som finns i hela jävla världen XD. Garva lika mycket varje gång jag läser nått sådant. Kan inte minnas att jag någonsin skrivit en hel bok till nått av mina ex på internet hur jag känner så att allmänheten kan läsa. Well, möjligtvis 2-3 gånger på tre år när jag var 15. Äh fyfan, jag får panik.

Min enda tanke när jag läser en mening som: "Du är mitt liv!" under en bild på nåns pojkvän är "Well, du har inte så jävla mycket till liv durå tydligen", så garvar jag åter igen tills jag håller på att bryta ihop. Det enda jag vill säga just nu till alla är: sluta för fan inte skriva långa, löjliga, barnsliga och vansinnigt patetiska kärleksförklaringar på internet, JAG VILL FORTSÄTTA HA NÅN TÖNTIG JÄVEL ATT GARVA ÅT!

btw så ser jag fantastisk ut

Kommentarer
Postat av: Gabbi

dude, jag råkar gilla töntiga kärleksförklaringar... fast då ere bara när jag skriver dom. den enkla anledningen e ju för att jag e så jvla awesome ! :D

<3<3 saknar dig edvin min pluttinuttiga snuttinutt ! HAHAHAHAHAHAHA EPIC FAIL.

2010-10-03 @ 11:52:49
Postat av: Elin

AW, SOETIS GABBII!!!!!!<3<3<3

2010-10-03 @ 18:18:26
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: ida

du är riktigt fin, och jag undrar om du skulle kunna visa hur du sminkar dig? :) på bloggen alltså! visa åtminstone hur du gör dina ögon för dom är otroligt vackra!

2010-10-14 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0