Human Error


Jag sitter och funderar
och kommer fram till att det löjligaste jag vet är människor som tror dom är bättre än andra och där av är dryg och arrogant mot folk. Det roliga i det hela är att dom själv inte fattar att det hela är så jävla löjligt att man bara vill garva. Onödigt, omoget, barnsligt och.. Äh jag vill bara spy på sånna personer. Slå dom i huvet med Nationalencyklopedin tills dom fattar vad ordet "Idiot" betyder och inser att beskrivningen passar jävligt bra i deras personlighet. Jaja, tror folk fattar poängen..

Garvade som fan åt Bea igår när vi var på gymmet. Vi stod i omklädningsrummet och skulle byta om efter ett spinning pass för att sedan gå hem, när vi började diskutera någoting med självförsvar vilket resluterade i att Beatrice skulle, helt spontant, visa mig en sorts hög spark ut i luften. "-Om han skulle göra så igen skulle jag göra såhär", sa hon och drog upp benet och sparkade. Eftersom hon är världens stelaste och osmidigaste människa fick hon upp benet kanske 40 centimeter från golvet och det enda som hördes var ett högt jävla knakande från henne höft. Jag stirrade på henne och sa "-Ja han skulle nog bli jävligt rädd om du gjorde sådär." Sedan garvade vi tills vi höll på att bryta ihop.

Nu sitter jag
i stan hos Kicki och kikar på House som jag gjort hela helgen. Är inne på säsong 4 nu. Lär väl kanska lägga mig och sova snart, om det går, eftersom jag vet att det är fullmåne har jag inbillat mig att jag inte kan! Toppen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0