Ärr, ärr igen och... Ärr.


Måste verkligen ta tag i att få bort dom snart. Får ta tag i morsan och tvinga henne att sätta sig ner med mig och gå igenom försäkringar osv. Min psykolog sa att det var vårdcentralen man skulle vända sig till och få ärren undersökta för att se vad dom sedan kunde göra.. I vilket fall som helst så måste någonting göras fort, för jag vill inte ha armarna såhär. Har skapat en bild av mih själv i huvet hur fantastisk jag ommer vara när jag tar bort tandställningarna, ärren och gått ner i vikt. Då får ni fan passa er.

Har degat som fan idag. Somnade 08.00 imorse, vaknade 14.30. Låg i sängen och tittade på House, cyklade till Bea, bråkade lite med henne eftersom jag var kinkig som fan pga lite sömn och av att hon alltid är så vansinnigt omogen när man dissuterar med henne. Jag sa att hon levde i en förnekelse, sen kunde jag inte hålla mig längre. Började asgarva, sa att hon var en jävla fitta, sen gick vi på Ica. Köpte nötter och Ramlösa, gick ut och gick,, pratade knulla som vanligt och Bea kommenterade en av de killar jag varit med som: "Han ligger på den bra sidan av dina knull liksom", garvade så jag bröt ihop, kom hem, såg på Lite sällskap. SÅ JÄVLA BRA. Vill att det ska bli nästa vecka nu så jag får se nästa avsnitt.

Fast just nu vill jag bara sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0