97 seconds


Ligger nu i
min säng, ovanligt va? Lyssnar på Brett Dennen - Ain't no reason, jävligt skön låt. Har kommt hem efter att ha spenderat en hel helg hos Kicki eftersom min mor varit bortrest. Har tagt det lugnt i helgen och bara varit för mig själv, har varit riktigt skönt faktskt! Det jobbiga är att hon ska flytta, bara nån kilometer bort visserligen med det känns ändå märkligt. Kommer sakna den gamla lägenheten, känner mig hemma där. Men det blir nog bra tillslut.

Vet inte riktigt hur denna vecka ser ut. Blir väl mycket träning som vanligt. Just nu ligger jag och väntar på att några House avsnitt ska bli klara, har tänt ljus och plockat undan lite så jag har det väldigt mysigt.

Tycker att det är så dåligt med folk som har en åsikt eller en fråga. Ställ en så svarar jag :)

Kommentarer
Postat av: Felicía

Hei!

Jag vill jättegärna veta hur du fixar dina ögonbryn och vilka produkter du använder till ditt hår, för det verkar som du färgar och sånt ofta : >

Och vill bara säga att jag beundrar dig och du är en väldigt intressant människa! (:

2010-10-24 @ 20:20:08
Postat av: Anonym

du har ju erkänt i din bdb att du har legat med en tjej, var det ngt du skulle kunna göra igen? var det på fyllan?

2010-10-24 @ 21:33:59
Postat av: Jennifer

vad har du för fler diagnoser än adhd?

2010-10-24 @ 22:13:07
URL: http://glitterprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad du använder för sminkprodukter, vad för märken osv ?

2010-10-24 @ 23:45:25
Postat av: i'

är du fortfarande vän med någon från ditt "gamla" liv på behandlingshemmet och vad tänker du om det nu?



Anser du dig som en öppen person eller har du många fördomar mot folk? Alla har ju fördomar såklart, men du kanske förstår hur jag menar.



Har du några syskon, och har du bra kontakt med dom? Hur har ditt mående påverkat dom?



Hoppas du blev nöjd med några personliga frågor.

2010-10-25 @ 12:14:35
Postat av: e

vad lyssnar du på för musik? vilka favoritband/artister har du?

och vart tror du att du befinner dig om 5 år, vad gör du då och hur har du utvecklats?

2010-10-25 @ 18:22:47
Postat av: Ida

Vill först bara säga att jag tycker att du är en grymt

tuff tjej som har åsikter och vågar uttrycka sig som få vågar nu för tiden :)

men nu till min fråga, haha

Har du löshår?

2010-10-25 @ 20:16:13
Postat av: Maja

Enda sedan jag såg dig första gången på bdb så har jag undrat varför du börjar skära dig och varför du sattes in på behandlingshem.

2010-10-28 @ 19:06:13
Postat av: Noxy.

Antar att du har varit deprimerad? Hur många gånger? Och hur gjorde du för att bli "frisk"?



Kram på dig, sötunge:)<3

2010-11-13 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0