3lax

Jag och Forsmark har kul på facebook, han skrev i chatten till mig:

Forsmark: vafan gör man !!!!!
jag: VET INTE uuuh
Forsmark: Jag sätter mig på golvet och grinar snart haha :D:D
jag: gör inte de xD
Forsmark: manligt (Y)
jag: nej xD
Forsmark: haha skulle du drika en mugg med jummen kiss för 500? HAHAHAHHA
jag: men aldrig
Forsmark: ditt eget ? HAHAHA
jag: NE xD
Forsmark: 1000spänn då ?
Jag: du är mentalt handikappad
Forsmark: för 3lax hade jag gjort det :P:P hahHAHAHAHHAHAHA. jag har bara tråkigt BÖG!½
jag: SNUSK
Forsmark: du är bara emo nu tråk bög
jag: jag är mätt

Eh.. Ja..
Jag var iaf på birsta idag med mamma och My, eftersom jag skulle kolla på skor. Det gick inge vidare, jag hittade inga som föll mig i smaken över huvud taget. Däremot råkade jag kasta ett öga mot BikBok och inse att det var 50% där på alla varor idag. "Kungloberts" tänkte jag och pinnade in där. Hittade en snygg tröja, en mössa, 12 örhängen och ett linne. Allt gick på 230 kr, inte illa pinkat de inte.

Piffade till mitt öra lite med de nya örhägena, gillar egentligen inte sånt, tycker jag ser barnslig ut med det. Men det får duga. Btw så har jag väldigt ont i tänderna efter att ha spänt tandställningen och imorn är jag ledig. Haha vilken jävla soppa!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Otroligt snygg du är! :)

2010-11-19 @ 11:58:28
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0