24 timmar, så mycket bättre.


Av nån anledning vaknade jag klockan 6, men det gör inget. Ska iväg till tandläkaren klockan halv nio, sen ska jag jobba lite.

Slog på "24 timmar"tv3.se och tittade. Ännu ett fantastiskt program, enligt min mening. Massor med glädje och lall. Även fast jag hatar Pernilla Wahlgren eftersom jag tycker att hon är så ultra fånig. Dessutom sitter hon och dreglar efter Marcus Schenkenberg (som förövrigt är dödssnygg, vilken kropp) och lägger fruktansvärda kommentarer och fladdrar med ögonfransarna och fnissar. Anna Book tycker jag samma sak om, fast hon är snäppet bättre än Pernilla. Jaja, det jag ville komma fram till var att jag gillade tv programmet.

Ett annat program som jag och Bea ser varje lördag, eller söndag på repris, eller helst båda dagarna, är "Så mycket bättre". Det måste vara århundradets bästa programidé! En fantastisk kombination av artister och persoligheter, bra musik, gladje och skratt och ja, man blir bara varm i själen när man ser det. Jag och Bea sitter och ler oss rakt igenom programet, endast med avbrott för att skratta åt Thomas Di Leva som låter så rolig när han pratar.



Jaja, i vilket fall som helst ska jag göra frukost nu, sen senare idag ska jag och mamma åka och köpa skor eftersom jag motvilligt insett att jag inte kan tjura på i mina tygsneakers som det dessutom är hål i. Möh, jag gillar inte att handla skor, det finns aldrig någonting jag vill ha eftersom jag ser ut som ett skämt i stövlar osv. Men här är två jag vill ha:


Vackra vackra skor <3


Kommentarer
Postat av: i'

det finaste med Så Mycket Bättre är ju hela blandningen av folk, det är så bra gjort! Ser det också så ofta jag kan, blir helt lycklig hahaha

2010-11-18 @ 09:45:31
Postat av: Ingela Eriksson

Ordet stark kan ha flera definationer. Ordet stark beskriver dig som människa. Ordet stark är ingenting man bara säger till en individ hur som helst.

För att vara anonym och en liten ihop skrynklad pappersbit som jag, vill jag bara säga att du lyser upp världen. Du är en stor förebild åt andra, andra som kanske trodde att dom hade tappat glöden, andra som redan kanske har tappat glöden.



Fortsätt med vad du gör, you go girl!

2010-11-18 @ 11:53:22
URL: http://wearethenobodies.blogg.se/
Postat av: stéphanie

grymt fina skor! :) vart har du hittat dom?

2010-11-18 @ 17:53:40
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/
Postat av: Felícia

Åh, vad heter dom skorna på första bilden? : GGG

2010-12-13 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0