Upptäckt, skott, dansa.

Jag tror jag väntar med dag 6 på listan, eller vilket nummer det nu är, till dagen är klar.

Sitter i min säng nu och väntar på att mina dudies ska komma hit. Vi ska se på sista avsnittet av Robinson och sen ska vi basta lite här hos mig. Bea lär väl komma först av alla eftersom hon hade tänkt äta upp halva min pizza jag fick av morsan, så hon är på G hit.

Igår åkte jag iväg till Bea vid tre tiden. Köpte tre julmunkar, julmust, en risifrutti och en julstjärne blomma till Susanna på Ica. Slog mig ner i soffan där de var i full gång att se Knight and Day för andra gången. Vi chillade ett tag sen rasade Agnes och Alex in lagom till Robinson. Jag och Bea hojtade åt dem att de skulle vara tysta och snälla annars fick de fan gå hem. Vi såg klart och var lite sur över att Helene vann tävlingen eftersom vi hejade på Erik. När det var klart irrade vi oss iväg i snö ovädret till kiosken och köpte några klubbor. Alex gick hem och vi andra tre traskade tillbaka till Beatrice för att titta på Ransom som gick på 5:an. Jag och Agnes hade lite panik på slutet och jag råkade nästan klämma sönder hennes hand som jag satt och höll i som det gällde livet. Sedan gick vi hem, jag och Agnes. Jag hade svårt att sova som fan och slocknade inte fören klockan 05:00 typ. I tristess där på natten kikade jag runt lite på internet och hittade några fina tröjor på BikBok som jag funderar på att köpa. Lägger upp nå bilder. Sen ska jag skicka ett mail till morfar och sedan spela Cercent Solitaire som vanligt. (Klicka på namnet så kommer spelet upp) PZ.


149:-/299:-/149:-

Kommentarer
Postat av: bääan

kan du inte skriva 2500? ist haha så kul

2010-12-18 @ 17:50:43
Postat av: Niffe

Kan du inte fortsätta med den där dag grejen du la upp varje dag :)?

2010-12-19 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0