Dom har ställt om han till demo

Och varför heter det här inlägget så? Jo för att igår när jag kom till Bea satt hon och Alma och kikade på Toy Story 3. Buzz var i full gång att flaxa omkring och ta Woody och alla till fånga och jag utropade: "VAFAN HAR HÄNT MED BUZZ?" och Bea svarade: "Dom har ställt om han till demo." Jag stirrade på henne sen började jag asgarva eftersom att Bea knappt vet vad demo betyder för fan.


Jag och Bea kikade på Trollkarlens lärling idag, den var värdelös, finns absolut ingenting att säga om den, jävla skit film. Vi såg även How to train your dragon och den var fantastisk! Jag vart helt cp kär i Toothless. Han ska bli min egen drake, enda nackdelen är att de inte finns på riktigt, men om man bortser från det är allt fantastiskt!



Jag tycker även att ni som orkar läsa min blogg är fantastiska, tack för det! Men jag har ett litet problem och det är att jag inte vet hur jag ska svara på kommentarerna! Jag orkar liksom inte göra ett nytt inlägg för varje kommentar och svara på. Jaja ni får väl dela åsikter om hur ni tycker jag ska göra om ni har lust! Nu ska jag nog ta sömnmedicin och sova, skola väntar imorgon, sista dagen innan jullov! PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0