Dissa mina armar igen!

Hej igen, trycker in ett inlägg i brist på annat!
Har funderat lite på det där med att folk jämt ska ge igen när jag säger nått dumt och det första dom går på är mina armar. Visst jag förstår att dom tror att det är det som tar hårdast på mig. Vad jag däremot inte förstår är hur de människorna inte kan räkna ut själva att eftersom jag har haft ärren i snart 5 års tid så har jag hört alla världens jävla skämt om armar! Vilket betyder att jag har haft fem års träning på att ge svar på tal om dem.

Seriöst, jag brukar säga det att ska ni säga nått elakt eller skämta om mina armar så får ni fan ta och komma på nått som ingen annan sagt innan, annars är ni inge roliga. Jag uppskattar nya fräscha skämt och elakheter, det är alltid välkommet om ni nu känner att ni absolut måste ge igen på mig. Var gärna unik och lite finurlig! Och påriktigt, här omkring är elaka skämt om mina armar så uttjatat att ingen längre garvar åt dem. Det var roligt för ungefär fyra år sen, nu har folk tröttnat!

Därför fascineras jag alltid över att det jämt är någon stackars människa som ska slänga tillbaka en kommentar om mina armar på mig, och det är alltid roligt att se deras reaktion när de inser att det rinner av mig som vatten på en gås och när de fattar att i slutänden är det bara dom själv som är fåniga. Hehehehe ja, jag tackar er alla för att jag får skratta så gott ibland! Nu ska jag se på A Christmas Carol. Puss!

Kommentarer
Postat av: Meridiana

Heja Elin! :D

2010-12-15 @ 09:49:06
URL: http://knottyphoto.blogg.se/
Postat av: L

"Du är en förebild och även om du inte vill. Kommer folk se upp till det du åstakommit i ditt liv." Allt du skriver stämmer, visst har vi ärr på armarna. Vill vi dölja dem så drar vi ner tröjan. Men vafan ska dem dra ner då? Ett jävla tält?

2010-12-16 @ 01:29:42
Postat av: Emelie

Hahah såg det där facebook snacket, fattar inte att människan inte la av . Jag skämdes ju efter dom två första raderna har skrev och satt och sa nej efter varenda svar han gav dig då han bara blev mer och mer överkörd av dig xD

2010-12-16 @ 14:22:53
Postat av: melisa

du har garanterat det finaste ansiktet jag har sett i hela mitt liv!

2011-12-18 @ 22:57:29
URL: http://bitchslap.webblogg.se/
Postat av: melisa

du har garanterat det finaste ansiktet jag har sett i hela mitt liv!

2011-12-18 @ 22:58:24
URL: http://bitchslap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0