Dag 3 – Dina föräldrar

Min mamma heter Cicki och är 40 bast. Som de flesta vet bor jag hos henne och har gjort i snart 6 år tror jag det är. Flyttade hit när jag var 12, tror jag. Jaja, hon är iaf gift med Kricka som är toppen och tillsammans har dom min yngasta syster Nora som är 6 år.

Min mamma har jobbat på Dompan i Timrå en herrans massa år, sedan jobbade hon på Kicks i Birsta ett tag. Efter det så pluggade hon nå år och började jobba på Nordea. Sedan vart hon sjukskriven och nu jobbar hon som målare, precis som jag håller på att utbilda mig till. Jag surade ihop lite när hon sa att hon skulle börja jobba med det, jävla härmapa, men nu tycker jag att det är okej!

Min pappa bor tre gator bort, jag har inte haft så bra kontakt med honom, men nu är det bättre. Han brukar få köra mig till och från skolan när jag missat bussen! Haha. Vi brukar även gå ut och äta lunch då och då! Han är 42 år och jobbar på Kone Hissar, och det har han gjort mer eller mindre hela sitt liv!

I vilket fall som helst älskar jag dom båda!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var bodde du dom tolv åren du inte bodde hos din mamma? :)

2010-12-18 @ 21:12:04
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0