Dag 1 – Presentera dig själv

Jaha, ja. Jag heter Elin Winterstam och är 17 år, 18 om ett tag. Bor i Sörberge med min mamma, hennes gubbe, två av mina syskon, en hund och två katter. Går i tvåan på Sundsvalls Praktiska gymnasium där jag läser till målare. Har parktik tre dagar i veckan, onsdag torsdag fredag, på Vivstavarv. När jag inte går i skolan är jag mest hemma hos Bea. Antingen sitter vi hemma hs henne, går på Ica eller tränar. Är väl ute och festar ibland på helgerna men har dragit ner på det ganska mycket nu. Jag har ett bra liv och jag är världens bästa jävla polare.

Sådär ja, av någon anledning har jag suttit hemma idag och kollat på alla avsnitt som gått av julkalendern. Den här helt jävla värdelös men jag kollar ändå. Funderar starkt på att dra hem mysteriet på greveholm, fast jag vet inte, tanten som pratar i bakgrunden på årets julkalender påminner mig om Astrid Lindgren och då blev jag sugen på att titta på Emil eller nått. Vilken jävla tönt jag är, men det skiter jag i.

I helgen var jag, Bea och Agnes ute och tog nå bärs, var bra kul det ändå! Slänger upp en bild från det, har tre dödsfula filmer på Bea men hon skjuter väl mig om jag lägger upp dom. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Emelie Råbom

Mysteriet på greveholm är så jävla bra :D Men den klår inte trolltider ;D

2010-12-13 @ 17:51:37
URL: http://nattstad.se/rumpiis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0