Matchosallad

Jag blir riktigt less. Jag antar att jag kommer behöva joina någon jävla religion och flytta. På ett år har allt blivit helt jävla uppochner. Jag är nån annan och jag vet inte riktigt vart jag har mig själv. Min kropp är inte samma, mitt ansikte, min personlighet. Allt har bara total rasat, inklusivet mitt självförtroende. Det har inte varit bra att dricka så mycket sprit antar jag, eftersom jag totalt tappar omdömmet och går med på saker jag inte skulle gjort i vanliga fall. Jag saknar mitt gamla jävla liv, även fast jag mådde sämre då. Jag saknar mitt liv för två år sen ännumer, även fast jag mådde ännu värre då och bodde på hem. Men då var jag trygg och jag visste vart jag hade mig själv. Vart fan är jag nu på samhällsskalan?

Kommentarer
Postat av: moi

jag har bevakat dig på bdb i snart två år. Du är nog den coolaste och starkaste människa jag vet, uifrån vad jag sett. Jag beundrar dig :)

2010-08-11 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0