Diss, fan vad jag älskar mig själv.

Hahahaha, läser igenom en gammal blogg jag hade när jag bodde på hem och älskar mig själv, jag saxar några inlägg därifrån:

(tydligen hade någon "Anna" kommenterat min blogg och jag blivit irriterad.. Hahah, detta var svaret iaf)

"Jag vill bara be folk på ett trevligt sätt att sluta tjafsa om mig eller över andra saker på min blogg, vill nu slåss med käften får ni utbyta msn eller telefonnummer. Anna har uppenbarligen ingen koll på detta med adhd, och jag har överseende med det för att det är inte någonting som alla ödslar energi på att lära sig om. Ni kan ju läsa igenom era inlägg själva en extra gång och kanske inse att det leder ingen vart alls. Denna Anna kommer fortfarande att stå fast vid att jag är en patetisk martyr som ojar mig för mycket över mina så kallade "problem" i hennes ögon och det spelar nog ingen roll vad ni säger till henne så kommer hon nog fortfarande tro att det blir bättre av att slå sin egen unge på käften. Anna är hård, vi är mjuka. Det är nog bäst för oss att ta och inse det nu, för jag blir trött på att läsa kommentarerna hon skrivit. Jag står fast vid min åsikt, hårda Anna står fast vid sin. Sen vill jag bara säga till Hårdanna att en kommentar till och jag blockar din ip och alla andra jävla ip adresser du kommer logga in från, och jag blockar dig på bilddagboken eftersom jag nu tror att jag vet vem du är. Ett ord till och din behörighet att yttra dig om mitt liv ryker på en gång. Tack för mig.

Och juste, du låter precis som en gammal bästa kompis som sa till mig: Du är liten Edvin (för hon kallade mig bara det namnet). Du fattar ingenting, du är bara 15 år. Ja.. Jag är bara femton år, jag har förvisso inte påstått nått annat, och ni är bara 18 & 19. Min gamla bästa kompis har nyss fått börja köpa cigg själv och Anna får inte ens handla på systemet. Fy fan vad ni är vuxna."


Hahaha, vart tog denna lilla ilskna Elin vägen? Jag tyckte jag var king iaf.

Kommentarer
Postat av: johaniiiiiii

hahahaha klockren!! :D

2010-08-27 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0