Daysleeper

Jaha, hej.

Tänkte bara skriva lite kort om gårdagen eftersom jag inte har nått annat att göra.
Jag, Julia och Agnes drog till Jim där det var lite folk. Satt och chillade, spelade massa kort spel så vi skulle bli lite party haha. Sen kom Lisa till Jim också och alla ville dra in till Granloholm vid typ 12-tiden så hälften gjorde det. Sen ville vi som va kvar också åka in til Granloholm en snbbis och titta. På vägen dit dunkade jag och jim "Markoolio rider igen" och sjöng högt som fan av nån anledning..

"Han är en cowboy kille och allas bästa vän så se upp nu alla skrurkar för Markoolio rider igen. Himlen är hans tak och PRÄÄÄRIEEN HANS GOOOLV. Jobbar varje dag från tolv till tolv."

Haha fyfan va stört. Iallafalla så kom vi fram dit och det var mycket folk som fan där i en liten etta. Kul ändå, vi var bara där i typ 40 minuter, sen drog jag Lisa och Jim hem!
___________________________________________________________
Imorn är det typ julafton iaf, vi får se vad det blir av det. Har inte gjort ett shit idag, bara suttit hemma och degat, ska fortsätta med det nu.

PZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0